Komentáře

Koty19.2.2011, 22:06
Tak opět přibyly nějaký kapely, tak mrkněte do rozpisu. Každej si přijde na svý.
Gargamel1.3.2011, 19:21
Nechcete ty kapely už trochu obměnit? Vždyť tam hraje pořád to samý!
to gargamel... mluvíš mi z duše.. letošní zelesa bude zřejmě první, který nenavštívim..5.3.2011, 22:29
konflikt siceparáda, ale kde je punková myšlenka?! Sračky typu DERATIZÉŘI apod.. si strčte za ... Nějak se vám z toho stává odnož MIGHTY SOUNDU...5.3.2011, 22:32
Hrábě5.3.2011, 22:39
Nic než souhlas. Ten Mighty sound se vám začíná podobat. Já si vždycky myslel, že zelesa je o punku.. ale nějak mi v celým rozpisu chybí aspoň náznak něčeho takovýho.. Sračky typu Zakázaný Ovoce či jim podobný nemají s punkem spoleřčnýho ani hovno!! Kapely, který za něco stály a na zelesa hrály (Soc. teror, Totáči, Zeměžluč, Aqua Silentia, Human Error,.. ) pošlete do pí..či a zvete tam sračky, který.. maj s punkem společný... co? Nikdy bych si nemyslel, že takhle zkomerrčníte... váš bývalý fanoušek Hrábě
Dejvid6.3.2011, 3:28
Na jednu stranu máte všichni pravdu ale na druhou stranu se musim pořadatelů trošku zastat...Samozdřejmě že je tam plno kapel který jsou na h***o a NEpunkový,ale myslim že takový SAS,SPS,Konflikt,nebo třeba taky Korea Punk nikdy nezklamou i když už je všichni dobře známe... :-)
nehulic...6.3.2011, 14:36
Už pár let.. se s tohoto festu stává nehezká komerce:-(
X-Man6.3.2011, 18:11
Pipes and Pints nebudou?
Vyrostekno18.3.2011, 1:01
No teda Jarouši...
gloom8.3.2011, 9:07
No jako spoustu kapel tam neznám, ale zas mě potěšili že budou A bude hůř :)... SPS bude taky nátěr, těšim se!! jinak nějaký HC by taky neuškodilo
Jejda8.3.2011, 19:06
Na vyjímky se kapely opravduměmí k horšímu, ale srovnávat komerčně Mighty sounds a zelesa tak to je trochu nadnesený ne? Ta atomosféra na zelesa prostě stojí za to, nikde sem tam žádnou reklamu neviděl,(kromě Toitoiek:)) a ty sračky jako Zakázaný ovoce nějak překonám. Prostě se těším :)
zalud9.3.2011, 23:06
souhlas s gloomem, trochu toho HardCoru by neuskodilo, co treba treba False Hope ? ;-)
Franta10.3.2011, 13:21
Co se bude pít?
Paulie10.3.2011, 20:38
PIVO!
né asi...10.3.2011, 20:53
néé asi co jinyho ale jaky?...
Forlen10.3.2011, 21:41
Vy pitomci, kteří to tady jen kritizujete...zkusili jste někdy něco zorganizovat? Já před pořadateli smekám a jsem rád, že Zelesa fest dokáží rok co rok zase uspořádat. A co se týče kapel, nic moc, ale taky nic tak strašnýho. Já jsem třeba zvědavý na Sakumprásk, těším se na Konflikty a rád si opět poslechnu SPS. Takže hoši díky !
Franta11.3.2011, 9:51
Fakt pivo jo?:)) Ty jo,koho by to napadlo!A ta značka? Jinak souhlas, organizace je náročná věc a komu se to nelíbí,ať šoupe nohama.
zelesa14.3.2011, 0:35
čus lidi..pivko bude jako loni,což je vévoda ...děkujeme za všetky komentáře...
Vodko Estornino14.3.2011, 16:37
Kurva na Konflikty se těšim, sem je neslyšel léta :D
hačuč16.3.2011, 14:51
nechápu, jak někdo může v souvislosti se zelesa mluvit o komerci?! komerční ceny jsou úplně jinde, než co platíte za zelesa!! Podobným názorům prostě nerozumím, souhlasím s tím, že některý kapely jsou už téměř koloritem festivalu, ale z jejich pohledu jde o srdcovou záležitost, narozdíl od některých nespokojenců
hrábě16.3.2011, 18:33
hrábě16.3.2011, 18:37
já nemyslel ceny, ty jsou luxusní, já mluvil o kapelách. a o přístupu kapel. a že je to jejich srdcová záležitost jim nikdo nebere. jen mi přijde, že zelesa byl o čemsi jinym, než o tom čím je dneska..je to zkrátka přehlídka skáčkovejch kapel a pořadatelé koukaj jen na to, co se líbí většině a na co přilákaj lidi = komerce
hrábě17.3.2011, 15:30
Ale tím nechci na nikoho ze zelesáků házet špínu. Ten fesťák se prostě nějak musí zaplatit, je tedy jasný, že tam musej hrát kapely typu SPS a ABH, na který se sjedou víkendoví \"punx\". A tady jsem u toho kamenu úrazu: proč dělat takhle monstrozní fest a pak to omlouvat účastí takovýchle kapel aby se to zaplatilo (a zároveň za tyhle kapely vytáhnout z prkenice nekřesťanskej peníz)?
Hrábě17.3.2011, 15:36
Forlen: pitomec jsem proto, že jsem se tu pustil do diskuse a řek svůj názor ?! Od toho tu tahle diskuse je, ty trubko!! A fesťáků/koncíků, který jsem pořádal, mám za sebou pěknou řádku.
pipa pravda18.3.2011, 8:48
nejlip zelesa hlavne jste mi udelaly radost konfliktama sk bavil jsem se o nich s vlastou strobem tak jestli v tom ma prsty tak moc dik cupr
kukluc28.3.2011, 20:13
dobře si to tady sázíte borci....podle mého byl vždy zelesa o atmosféře a o tom krásném prostředí ve kterém se tento festival koná.Mě teda nezaujala ani jedna kapela!a stejně přijedu!je to prostě o pohodě a o lidech!trocha crustu,hc nebo oi! by ale neuškodilo.tě pééro
punkáč6.4.2011, 14:34
jeden z nejlepších festáku tady ve vokolí nemáto chybu supr lidi tam jezdějl krásný prostředí co dodat moc se těšim
Vyrostekno110.4.2011, 14:31
přesně tak kukluc.stejně se tam všichni vožerem že nebudeme vidět a slyšet.tak co...
Karel10.4.2011, 19:12
kolik je vstupné?
vlezny11.4.2011, 16:17
tak kolik to bude letos kc?
:-)11.4.2011, 16:18
pipa je fetak:-)
Koty11.4.2011, 16:19
Vstupný by mělo být stejné jako loni, tj 230Kč
Pírek12.4.2011, 18:05
N.V.U. 15.4. ve Třebsku u Příbrami , pojdte podpořit tuto legendu českýho punku svozy autobusu z Příbrami a Blatný oi
N.V.U13.4.2011, 14:35
Co se sem seres s nakyma jinyma vecma...nez je ZELESA!tohle neni naka inf.tabule matlaku:-)
Jíra18.4.2011, 22:21
Výčep nebude? (myslím kapelu :-)
zelesa21.4.2011, 9:35
výčep letos nebude
slanecek:-)5.5.2011, 15:14
Mira5.5.2011, 15:15
co bude stat pivko letos?dik
ja taky9.5.2011, 1:19
potom co predvedlo to posrany ovoce loni bych je nenechal zahrat ani v patek v poledne a ty buzny budou zase v sobotu vecer to je neuveritelny nudna kapela prihratejh dementu ktery neumej ani chlastat nejlip znich hral ten malej klucina... asi dite poradatele...jejich misto je ve 3 odpoledne v patek jako je to vsude jinde sou to proste hovna... SMUTNA REALITA SOBOTNIHO VECERA ALE JINAK DIKY ZA ZALESA JE A BYLA TO DOBRA AKCE TESIM SE...DIK
Snejkáč10.5.2011, 12:25
Každej si přijde na svý. Kromě fans Self Defence. Ti hráli vloni v neděli v poledne, bylo jim totiž pořadateli slíbeno, že napřesrok za to budou hrát v sobotu podvečer. HOVNO! HOVNO! Když se v březnu eSDéčka ptali, zda dohoda platí a kdy přesně na Zelesa hrajou, bylo jim sděleno, že už je kapel plno a na SelfDefence už nezbyl čas. Tak to zamrzí... B-( ..nad Zelesa asi už lítaj masařky a voctomilky...
Snejkáč10.5.2011, 12:40
Sorry, Hačuči, pro mě byl Zelesa právě taky srdeční záležitostí. Dyť zme (já, půlka SD a OhlašovnaPožáru) mydlívali U Smrčků ještě s Paganýny v komejně, Jimbasem a Švastalákama. Na Zelesa jsme s SD hráli snad třikrát. Ale HCmetal má zřejmě do punku moc daleko. Tak za mě v sobotu ráno kupte někdo Davídkovi kus koláče a odlejte mu ze svýho čaje.
Kachna10.5.2011, 15:58
Rozdíl mezi komerční akcí a Zelesafestem je v tom,že na komerční akci si pořadatel nabere sponzory,který to všechno zaplatěj a on si na tom ještě nahrabe.Zelesa dělá pár nadšenců,který v tom utopěj spoustu peněz a hlavně času.Důvod,proč zveme Zakázaný ovoce je ten,že na tuhle akci chodí čím dál víc mladejch lidí a těm se tahle kapela prostě líbí.Oni třeba zase nechápou,proč nám se líbí např.Sociální teror.Je to zkrátka o tom,že každýmu se líbí něco jinýho a my neděláme tenhle fest pro sebe,ale pro co možná nejširší okruh lidí.Neznamená to přece,že když se mi něco nelíbí,tak to hned odsoudim.Zelesa je přeci o tom setkání se na tomhle krásnym místě a taky o toleranci.Koho bude Ovoce srát,může zajít třeba do čajovny,nebo vzít roštěnku někam do lesíka a nechat prostor těm,kterejm se tahle muzika líbí...S každym dalšim rokem se na nás doslova valí hafo žádostí od kapel,který by si tu chtěli zahrát.Neni v našich silách vyhovět všem.Kdyby pro nás nebylo uspořádání týhle akce tak náročný,uděláme jí třeba třikrát do roka tejden v kuse,aby se na všechny dostalo.A jestli si někdo myslí,že může Zelesáky psychycky vydírat,aby si u nás zahrál,spletl se..nad Zelesa už lítaj motýli a vlaštovky.Těší se na své věrné.Už za pár dní...
Kid14.5.2011, 9:44
Dobře to kachna napsal
zrzka,,,:))17.5.2011, 20:34
jj, jen souhlasim,,, jezdím každej rok a už když jedu domu tak se těšim zas za rok,,,, uvidíme se,,, :))
Had18.5.2011, 23:41
to nehulic... : Komerční je všechno na co jdou více, jak dva lidi...takže toto slovo bych moc nepoužíval....
Kid19.5.2011, 16:12
Za 26 hodin dam zelesakum panáka. A doufám ze natočím nějaký pivka?
pepa19.5.2011, 20:37
co bude hrát v sobotu od 12ti do 15ti hodin? nebo bude ticho? :D
Glanc19.5.2011, 21:13
Celý rok se třesu a nemůžu se dočkat zítřka! Kapely mě letos moc neberou, ale atmosféra a prostředí, tomu se nedá odolat. jen doufám, že po loňsku, kdy nedorazil se tam taky objeví Fořtík :)
Jimmy19.5.2011, 21:15
Jimmy19.5.2011, 21:16
Už zítra!!! Kurňa, těším se!!! Co tam bude letos za pivo?
kutas19.5.2011, 21:16
kutas19.5.2011, 21:19
nad tvym HOVNEM! se uz slitaj masařky a pivomilky
kutas19.5.2011, 21:56
Jimmy , točej vévodu z chlumce
vyrostekno120.5.2011, 2:40
Už to točte,za chvíly sem tam.
Zúza20.5.2011, 9:31
Ještě pár hodin a vyrážím!!! Jak já se těším!!!! :-) Jako každý rok....
aijka20.5.2011, 18:43
jak se dostaneme od vlaku či busu?
Kactus22.5.2011, 11:19
Fotky z letošního ročníku najdete zde: http://galerie.zase.in/thumbnails.php?album=17
Zbyněk22.5.2011, 22:12
Jsem sice úplně vyždímanej a ještě k tomu v práci na noční, ale bavilo mě to!!! Děkuju Zelesákům a všem dobrovolníkům za povedenej víkend.
Chrobak22.5.2011, 22:16
Panove diky za akci...vsechna cest...stalo to za to a byla to parada!
Filip (Vysoké Napětí)23.5.2011, 8:41
Moc děkujeme za pozvání na tento výborný festival. Krásná příroda a skvělí lidi !!!!. Moc dobře se nám hrálo. Děkujeme !!!
Jimbas23.5.2011, 9:46
Obvykle nepíšu moc do diskuzí,jen v případech,že sksutečně mám potřebu něco říct. Nebudu tu třepat nic o komerci a tak...fest se vyvíjí,zlepšuje,všam my někteří si dobře pamatujeme ty první ročníky... Mě osobně přijde špatný to,že pokulhává dost dramaturgie.páteční večer byl fajn,prostě to ožilo a pak se to parádně rozjelo.Sobota bylo o mnoho kritičtější.Já se hedebně nevyhraňuju,beru každou DOBROU muziku bez ohledu na styl.Sobotní odpoledne nadupaný nějakym B ska mě teda moc nevzalo a pak mě fakt pobavil muj syn,kterej se po pár hodinách zeptal,jestli ta kapela bude hrát až do večera,že hrajou pořád stejně... Líbilo se mi tam letos.Užil jsem si to skvěle.Ruku na srdce:co se týče programu,prostor k vylepšení tam vidim a je docela velikej. Děkuju všem pořadatelum a přátelům.Těším se na přesrok.A Těším se,že uslyšim aspoň pár novejch kapel,u kterejch zůstanu křepčit pod pódiem. A děkuju všem návštěvníkům,jste fajn lidi,kteří dělají z tohoto festu to,co je a co by bez takovýho publika nikdy nebylo.
(hadičkovej chlastáč)23.5.2011, 14:43
Už jsem zažil lepší zelesu, ale bylo to supr a díky pořadatelům. Vždycky se najde co vyčítat ale každej by měl spíš ctít to pozitivní......ale musim se teda udivit že se na akci dostali 3 náckové (v oblečení Thor Steinar) tudíž by je poznal i neznalec......avšak se tam dlouho neohřáli, ale až po tom co na ně bylo upozorněno :D
minake23.5.2011, 15:39
bylo to super, já se bavila. škoda že to tak rychle uteklo.jen co se člověk rozjede, tak už je doma....počásko nám taky vyšlo....takže na podzim...
Oťák23.5.2011, 19:23
Čau, jezdim na Zalesa každej rok. Letos jsem bohužel nedorazil (z časových důvodů). Ale divím se, že vůbec ty fašouni prošli vstupem. Ačkoli, bráno trochu zkoumavějším pohledem, možná přijeli na SPS (rasisti). Já a mí kamarádi jezdíme za výbornou atmosférou, na muziku až tak moc ne. Doporučuji pořadatelům, aby si o nekterých \"punkuvých legendách\" zjistili trochu víc.
(hadičkovej chlastáč)23.5.2011, 22:37
SPS opravdu nejsou rasisti......jasně, pár narážek na rumuny bylo ale samotný členi kapely s náckama v tehdejší době bojovali, tím jsem si storpocentně jistej......Sice se tam náckové dostali ale jak řikám, byly tam opravdu chvíli, sám jsem za nima ještě běžel lesem když pelášili pryč, komickej pohled.
punkáč24.5.2011, 13:29
moc dobrej festák
tip24.5.2011, 17:51
http://bandzone.cz/neniuniku xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx na zivo velmi dobra kapelka v zime byla v Milevsku a trochu tvrdší hudby by festu urcite prospelo
tip24.5.2011, 17:52
tip24.5.2011, 17:54
tip24.5.2011, 17:57
tip24.5.2011, 17:58
tip24.5.2011, 17:59
tip24.5.2011, 18:02
tip24.5.2011, 18:10
rostak24.5.2011, 21:56
zakazany ovoce je kapela na 15tou hodinu a ne na sobotni vecer
vyrostekno125.5.2011, 15:07
festák dobrý,jako vždy.Ale ty lidi co tam chodí mi přijdou rok od roku nějaký agresivnější.už to není jako první ročníky,ale to k tomu asi patří...bohužel.
jára25.5.2011, 20:34
kapely naprosto o hovně ale jinak místo a atmoška vpoho velký dik pořadatelum
xxx27.5.2011, 8:39
pár fotek ze zelesa http://hecik.rajce.idnes.cz/2011.05.20_-_22_-_Zelesa_fest/
Kid 27.5.2011, 22:04
Škoda ze neni Zelesa tenhle weekend ;-) krasné prší
pořadatel 30.5.2011, 21:31
polibte si všichni prdel zmrdi : když se vam to nelibi tak jedte priste treba do prdele a ne knam... zmrdi zasrany na podzim bude pivo za 50 kč... naserte si do huby jebky zasrany...
jo,jo,jo...31.5.2011, 9:19
i takhle se to da vyjadrit souhlas s poradateli teto krasne akce!kritizovat umi kazdej blbec ale zaridit takovouhle akci jako je zelesa jen tak kazdy neumi tak si polibte kreteni!
Kachna - pořadatel1.6.2011, 14:47
To,co tady napsal ten \"pořadatel\" je ubohý,takhle by se pořadatel Zelesafestu určitě nevyjádřil,nevím kdo to psal,ale každej názor se může napsat slušně a jestli jsi frajer,tak se příště podepiš...
Zúza2.6.2011, 18:51
Neřadím se určitě mezi pořadatele, ale jsem přítel Zelesa a klukům moc ráda na festu pomáhám... Nechápu, proč se někdo kryje za \"pořadatele\" a píše naprosté zhovadilosti... Kachna má pravdu, vše se dá napsat slušně. Nesnižujme se na úroveň lidí, kteří zde pouze všechny urážejí... Také mě štve, že jsou někteří z vás neustále nespokojení a mají potřebu nám to zde sdělovat... Máte přece všichni volbu vybrat si, kde budete trávit svůj volný čas. Pokud se vám nynější podoba festu nelíbí, vyberte si jinou akci.Tenhle fest dělá pád nadšenců, protože je to baví! Tak nám to prosím neberte a nekažte nám dojem, že to, co děláme, má smysl...Díky...
Koty3.6.2011, 11:50
Dlouho jsem nechtěl do diskuse zasahovat, ale nakonec mi to stejně nedalo. 1.) Srovnávat zelesa s komerčníma festivalama je fakt nesmyslný. Viděli jste někde jedinou reklamu? Nebo vám snad přijdou ceny komerční? Kapely? Nebo si dokonce myslíte, že si festivalem vyděláváme? NENENE! Festival děláme pro zábavu a bez jediného sponzora, takže pokud je zelesa komerční tak nevim co jsou velké festivaly kde dáte 1000Kč za vstup a 40Kč za pivo! 2.) S kapelama to neni jednoduchý, na festival přijde cca 500 lidí a každý má trošku jinej vkus. Kapel nám píše mraky a do jednoho víkendu prostě neni možný protlačit vše co by se nám líbilo. Kapely byly namíchaný od SKA až po HC protože nejde celej víkend zaplácnout jen jednim stylem. 3.) Aby se někdo vydával za pořadatele a posílal lidi do prdele mi přijde opravdu ubohý(tohle by opravdu nikdo ze zelesáku nenapsal). Od toho tady ta diskuse je. Nemá smysl tady jen nadávat, ale říct co vám na festu líbilo nebo ne. Samozdřejmě bysme byli radši za kladný reakce, ale díky všem co vyjádřili !slušně! i negativní názor. Takže na ty kterým se fest líbil se těším příští rok, ty kterým ne tak doufám že přijdeme s něčim co váš názor třeba změní.
Houbič3.6.2011, 21:08
Zdar všem . . . nebudu se rozepisovat a stejně jako Koty jsem dlouho nechtěl do těch \" breptů \" zasahovat. . . ale nejde to vydržet. Já si myslim, že to bylo jako každej rok skvělý . . dokonce lepší . . jak tomu od začátku tohoto festivalu můžu být svědkem. Ten \"pořadatel\" ať se nad sebou zamyslí a ostatní kritici taky . . a ty hlavně, jestli mají příští rok přijet a nebo si radši nekazit víkend. Můžete jít do hospody . . . pivko bude stát stejně, ale v lepšim případě budete poslouchat rádio nebo jukebox a koukat na stejný \"ksichty\" jako celej rok. . . narozdíl od pohodovejch lidiček, co na Zelesa jezdí. . . opomenu událost hlupáků v nepřístojnym oblečení. Ale alespoň pak nebudete mít potřebu psát o komerci a dalších hloupostech. Šetřete si zdraví a nerozčilujte se. My spokojený se nad váma taky nerozčilujeme, spíš nechápeme, proč jezdíte někam, aby jste to pak následně(někteří i předem) pomlouvali. Ono o těch pár nespokojenců méně na festivalu ani nebude poznat. Buďte dobří. Hawk P.S. Hoďte sem linky s fotkama . . zatim je toho pomálu ;-)
Paulie267.6.2011, 19:16
Zdravim, kdy sem dáte fotky z letošního ročniku?
Kid10.6.2011, 19:46
A ja spi si myslel , že w pohodě? Potisk
Zelesa Slivovice Agent19.6.2011, 9:48
Milé děti, tak konečně se mi podařilo spočítat, všechny ty hromady peněz, co nám ta naše komerční akce hodila, tak jenom pár slov k letošnímu dění. V první řadě bych jménem Zelesa příslušníků chtěl vyjádřit velký dík letošním účastníkům, kteří neváhali a rozhodli se podpořit hlavní úmysl Zelesa organizátorů, kterým je především snaha zaplatit kapely. V druhé řadě bych rád v první řadě poděkoval všem diskusním přispěvovatelům za jejich inspirující příspěvky. Tím samozřejmě nemyslím ty, kteří mají potřebu se tu chlubit, že se ve slovníku cizích slov dostali až k písmenu K. Bohužel ale asi celou „zápletku“ moc nepochopili a teď jsou tady plným právem za idioty. Nebo ti, kteří se tu hrdinsky podepíší \"Pořadatel\" a všechny uraží. Docela jsem se pobavil, když jsem viděl, z jaké IP adresy nám tenhle příspěvek přišel. Naopak tím myslím příspěvky, nejen nás nahrazující generace, která má dotazy typu, jestli ta kapela bude hrát až do večera (mě osobně to pobavilo velice hodně moc), ale i ty, kde se osoby přispívající snaží přispět a motivovat pořadatele svým hudebním gustem. Sami pořadatelé Zelesa vědí, že v programu je spousta „mezer“, které je potřeba vyladit a více se nad výběrem kapel zamyslet. No a v neposlední řadě bych rád v první řadě poděkoval všem, kteří se nesnaží a nepodporují Zelesa fest tímto způsobem: http://zelesa.rajce.idnes.cz/Zelesa_2011/#Dopys.jpg A ještě k fotkám. Jelikož letošním rokem prošla zelesa stránkám trvanlivost, budou letos fotky trochu alterrnativnějc řešený, ale doufám, že v nejbližší době se budete moct pokochat.
Vendelín26.6.2011, 21:52
Ahoj, Zelesa je nejlepší festák z všech! A to myslím smrtelně vážně! Jezdím tam už od té doby, co jsem se dozvěděla, že je, a nenechala jsem si ujít ani minutku :) a to ne až tak kvůli hudbě (nejraději si zahopsám u všerůzných veselostí...), ale hlavně kvůli tomu prostředí.. prostě kvůli ZELESA! Fakt VÁM, co akci připravujete velký tisícerý DÍK :) !!! Jo a ještě bych se moc ráda dozvěděla název človíčka, který letos hrál v sobotu v čajovně. Díky
Koty30.6.2011, 21:35
Tak na http://zelesa.rajce.idnes.cz/Zelesa_2011/ je zveřejněno pár fotek, z letošního festu, nebojte ještě to neni vše :) postupně budem doplňovat.
Souky14.7.2011, 18:13
Zdrarec Zelesa, chci se zeptat jestli ještě letos bude ta jednodení akce? Díky za odpověď
Kachna15.7.2011, 15:44
Před jubilejním desátým ročníkem Zelesafestu,který bude v květnu 2012,necháme odpočinout lidem i zemi a místo punkové akce konající se v září dáme prostor především dětem.Uspořádáme benefiční koncert pro mateřskou školku v Krásné Hoře.Na akci která je určena pro širší veřejnost vystoupí folkové a country kapely.Takže kdo je tolerantní i k těmto hudebním stylům,je srdečně zván.Brzy vás budeme víc informovat co,kdy, kde a jak...PS:pro Vendelína: ten človíček,co hrál v čajovně se jmenuje Tomáš Reindel.
Honza27.7.2011, 21:50
Ahoj, měl bych jeden dotaz. Nemůžu si za nic vzpomenout, jaký rok přesně hráli na \"Zelesání\" Pipes and Pints. Mohl by mi někdo s lepší pamětí pomoci??
Zelesa Slivovice Agent31.7.2011, 19:34
http://zelesa.rajce.idnes.cz/Zelesa_Rajce_2011 Pipes and Pints tam bylo myslim loni v září
Zelesa Slivovice Agent31.7.2011, 19:35
Honza1.8.2011, 19:55
Díky za info i za fotky. Jen sem tak vzpomínal na časy kdy hráli na pořádnejch akcích:)
Kachna16.8.2011, 19:28
..tak tady jsou nějaké informace k nadcházející akci: 10.září vystoupí na Zelesa kapely Bylo nás šest*Lucie Steinová*Jen tak*Stráníci*Petr Vašina*Bejlí*Jauvajs*Rusalka....začíná se ve 14.00,celý den budou probíhat soutěže pro děti i dospělé..vstupné bude 150,-Kč.Co nevidět se tu objeví plakát..
Fuckáč2.9.2011, 13:32
Na dalšim festu brutálně vopíchám Anetu.
Kachna7.9.2011, 16:15
Důležité upozornění: Zelesa bar bude otevřen již v pátek,poteče Chlumecká jedenáctka a bude legrace.
Snejkáč8.9.2011, 11:12
Uctivá poklona, zelesáci. Byl jsem pověřen mym kapelníkem za kapelu SelfDefence nabídnout Vám naše hudební vystoupení na květnové akci roku 2012. Přijedem a odehrajem 40 - 60 minut za pjéťo na béňo, nedáte-li, tak i zdarma.
Petr Brousil 12.9.2011, 13:25
Nevím jak probíhá v areálu Zelesa punkový festival, podle ohlasů na foru asi dobře? Nicméně se nemohu ubránit dojmu, že punkový přístup zvolili pořadatelé i pro první ročník folkového festivalu. Vzhledem k faktu, že by tato akce měla být dokonce rodinného typu, je potřeba se přiučit několik dramaturgických i pořadatelských fíglů, které dělají z festivalu dobře fungující podnik. Přeji Vám milí pořadatelé hodně sil a elánu do dalších ročníků. Budete-li žádat konkrétnější podněty, nebo připomínky, rád Vám je zodpovím v emailu. Za kapelu BEJLÍ Petr www.bejli.eu bejli@bejli.eu
Zelesa Slivovice Agent21.9.2011, 19:44
Díky za postřeh. Taky nevim jak probíhá v areálu Zelesa punkový festival, ale počítám, že i kdyby Zelesáci pořádali diskotéku pro mírně nepokročilé, tak to rozhodně pojmou velice punkově-přístupově. Vůbec se nebráníme inspirujícím radám, takže klidně piš na zelesa@centrum.cz Ještě jednou díky
Ticháč5.10.2011, 10:26
Denča18.11.2011, 1:30
No jo ticháči, jak jinak :D jejejejeje tady to žije :D
Přéma7.12.2011, 10:54
tak ty kecy tady jsou přišerny...každej se tvaří punkověji než punk a mele sračky. Zeleza je jedna z nejlepších akcí na kterých jsem kdy byl a takovou pohodu jsem na festaku dlouho nezazil
manas9.12.2011, 12:27
hale jaký kapely byste tady třeba chtěli?? navrhoval bych třeba Status Praesents, A bude hůř, Plexis, Našrot, Sex Deviants, N.V.Ú., PopPorn, Dreadrot... moc by mě potěšilo kdyby tady nějaký z těch kapel zahráli, snad nebudou chtít moc peněz :) dik a hodně zdaru s organizací!!!
Kid1.1.2012, 17:09
Chtel bych všem zelesakum popřát vsechno nej v roce 2012.
J.5.1.2012, 19:12
Tak je tu novej rok a už se moc těšim na další ročník. Ať si chalpíci rejpaví řikaj co chtěj bude to určitě zase boma. Navíc na Zelese ani tak nejde o to co hraje ale že se hraje. A jestli jde o Punkovou atmosféru ta na mě ze zelesa pláně dýchá od začátku do konce... Ať se vám daří organizace a obejdete se bez komplikací a nepřejících.. J.
kutas2.2.2012, 12:09
co bude za pivo letos? Předpokládám, že vévoda, nechcete vzít pár sudů 12° lobkowicz na košt? je fakt dost dobrý :)
benja18.2.2012, 11:47
Tak kdy už se tu objeví ňáký kapelky už netrpělivě čekám?
kachna20.2.2012, 15:03
..pár soudků dvanáctky bude..
Přidat komentář
Jméno:
Komentář: